Har ni mottagit min retur?


Du får ett meddelande när den är registrerad, om det vill sig illa har meddelandet hamnat i din skräppost. Från att du lämnar in din retur hos ditt ombud tar det cirka 3-4 dagar tills att den är tillbaka på vårt lager. Om det är helg, helgdagar eller annat som kan komma i vägen, kan det ta någon dag extra. Du är alltid välkommen att kolla med oss. Återbetalning sker via Klarna.


Jag vill byta storlek, hur gör jag?


Du skickar tillbaka skorna och fyller i formuläret att du vill byta och till vilken storlek. Då skickar vi nya skor till dig när vi fått in returen utan extra fraktkostnad men då följer ingen retursedel med. Vill du vara säker på att storleken skall finnas så ring oss gärna. Vi kan då lägga undan skon till dig så den finns kvar.


Jag vill reklamera mina skor, hur gör jag?


Skicka gärna en bild på skon till oss och tala om vad som är fel så tittar vi på den och återkommer med en lösning bäst anpassad för dig. Vi står  fraktkostnad för reklamationer.


När får ni in just de här skorna i lager igen?


De skor vi alltid har i lager, basskor, sorterar vi in eftersom och efter säsong, men många skor är säsongens modell och alla varumärken producerar ofta en viss modell bara en gång, sen kommer nya modeller säsongen därpå. Däremot kan fler storlekar komma in under säsongen om leverantörerna får in fler i lager och då uppdateras lagersaldot i webshoppen. Men om du vill är du välkommen att ringa oss och fråga om och när de i så fall kommer in.


Mitt paket har inte kommit fram/är borta!


Vi skickar dig en länk och ett sändningsnummer där du kan söka paketet vid din beställning. Är det något problem så ring oss.


Hur är dessa skor i storlekarna och vad har de för innermått?



Är du osäker eller har problemfötter så RING oss så kan vi hjälpa dig. 0930-10001